Fendertausta.jpg
Some-tapahtuma---Vahanta-LIVE!.png

Vahanta LIVE! järjestetään toista kertaa Vahannan Nuorisoseurantalolla 6.4.2024. Tänä vuonna iltamassa esiintyy 6 Hard Rock / Heavy kokoonpanoa ympäri Suomen. Kanttiinissa myynnissä syötävää ja alkoholittomia juomia. Meillä ei ole anniskelua.

Liput myynnissä Lippu.fi -kaupassa 16.1. alkaen. Lippu hinta ennakkoon/ovelta 12 €. Tapahtuma on kaikille avoin ja ikärajaton. Lippuja saatavissa myös ovelta, mikäli niitä ei myydä ennakkoon loppuun. Tarkemmat aikataulut julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

​

Nuorisoseuran talo sijaitsee 7km Ylöjärven keskustasta Mutalan suuntaan. Pihassa on parkkitilaa ja lisää löytyy läheiseltä Kuuselan Rannan parkkialueelta.

Vahanta LIVE! Liput myynnissä lippu.fi -kaupoissa. Klikkaa painikkeesta tai ota kuva QR koodista.​

Lippulogo.png

Vahanta LIVE! Aikataulut:​

​14:45 - Ovet auki

15:00 - Crüel Bastards

16:30 - Ahven

18:00 - Turbo Testicles

19:30 - Gentle Savage

21:00 - Rylos

22:30 - Barrel

Rylos

Rylos on Helsinkiläinen Hard Rock bändi, joka on perustettu 2013. Pitkään historiaan mahtuu mm. 4 studioalbumia ja Blaze Bailey:n lämmittelykeikka Kuopiossa.

Mikko Heino – Vocals
Jussi Uutela – Guitar
Riina Suikkanen – Bass
Niko Partanen – Drums

​

Rylos – Nordic Hard Rock (rylosplanet.fi)

Gentle Savage.png

Gentle Savage

Gentle Savage on Kuopiolainen yhtye, joka sekoittelee melodista rockia ja raskaampaa metallia rajat ylittäväksi musikaaliseksi kokemukseksi. Bändi on perustettu 2013.

Tornado Bearstone – vocals and guitar
Jay B – Drums & BV
Larry Welder– bass  & BV

Ben Zummerbender  – guitars & BV

Theo van Boom – keyboards & BV

Gentle Savage Rock Band

Barrel

Tamperelainen Barrel operoi Heavy metallin ja thrashin välimaastossa. Yhtye on syntynyt viime vuosien aikana vaikuttaneiden tapahtumien aiheuttamasta luovasta tuhosta sekä rajoittamattomasta tekemisen ilosta.

Barrel - Facebook

Ahven

25 -vuotisjuhlia viettävä Ahven saapuu tarjoilemaan omanlaistaan Suomirockia, josta ei huumoria tai syvällisempää sanomaa puutu. Tämä täytyy kokea livenä!

Ahven verkossa ja facessa

TurboVektoriPNG2-300dpi-edit2.png

Turbo Testicles

Rennon letkeä ja pomppuisa ovat adjektiiveja, jotka kuvailevat Turbon tulkintaa Grungen, Pomppumetallin ja Heavyn kiinnostavimmista covereista. Rage Against Machine, Faith No More ja Iron Maiden muutama mainitaksemme. Ja on ne kuulemma vääntäny pari omaakin rallia.

Turbo Testicles - Facebook

Turbo Testicles - Diggin The Grave (LIVE @Vahanta)

Crüel Bastards

Crüel Bastards tarjoilee kevään tiukimmat Mötley Crüe coverit ilman Vincen heikkouksia. Keikasta on odotettavissa energinen ja yllätyksellinen! CB keskittyy 80 -luvun hitteihin, mm. Live Wire, DR Feelgood ja Kickstart kuullaan varmasti!

Crüel Bastards - Facebook

Crüel Bastards - Traileri